tisdag 9 augusti 2016

Men usch!

Vad är det för trist väder vi har? Kallt, rått och blåsigt. Det enda bra med detta skitväder är att det blåser in svala vindar i sovrummet på natten.

Idag ska vi storhandla och fylla på frysar och skåp, så jag ska snart ta en svängom och se om det är nåt som behövs rensas bort. Jag har en förmåga att köpa märkliga saker som aldrig blir uppätna, fast det verkar så gott när jag ser det i butiken.

Funderar på om jag ska skriva en veckomatlista, för just nu är det verkligen noll ideér på vad vi ska äta från dag till dag. Men då kommer ju det lilla problemet att komponera ihop en trevlig lista.

***
I övrigt är nerverna på helspänn, för snart kommer en ny liten människa till världen (om hon inte redan kommit under natten ).
Kollar mobilen hela tiden fast jag inte ens hört nåt pling i den, och varje gång det plingar till från Therese så börjar jag böla innan jag ens hunnit läsa vad som står.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨