söndag 7 augusti 2016

Köpte lite lukta gott på färjan Puttgarden-Rödby

Jag har väldigt svårt att hitta och gilla nån doft jag trivs med, men gillar en hel del herrdofter, så på båten köpte vi ett par flaskor helt vanliga "säkra kort"
Jag gillar Aqua Di Gio, och ett pyttelitet sprut på en handled räcker en hel dag för mig.



Denna doftade riktigt gott, så kanhända jag snor lite av den också :)

Fasen, jag är ju en Fenjalmänniska..Vet inte om det fanns på båten för det hade jag inte en tanke på att kolla efter. Men ska göra det exakt nu på nätet.

2 kommentarer:

  1. Ck ser spännande ut, jag brukar gilla dom dofterna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den doftar fräscht, och när jag googlade så är det en unisex, s det är ju bra.

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨