fredag 1 juli 2016

Hur svårt kan det vara?

Igår satt jag en lång stund, och idag har jag suttit en ännu längre stund.
Och gjort vadå kanske ni undrar?

Jo, jag har suttit och letat efter sommarkläder på nätet.
Kom på lite så där hipp som happ att jag har ju verkligen inga bra sommarkläder, och har inte köpt några heller eftersom vädret här känns mer som höst kan jag tycka.
Men eftersom jag minns hur varm det var i Italien förra sommaren, och vi nu kommer att åka i den verkliga högsäsongen så kan det ju vara smart att handla lite sommarkläder.

En klänning är på väg som jag hittade i en köp och sälj-sida på facebook. Hoppas bara den passar.

Mitt letande har inte gått så himla bra, för jag blir så snål när jag ska köpa nåt till mig själv, och jag tycker att flera hundra för en klänning som jag förmodligen kommer använda några gånger känns onödigt att betala.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨