fredag 15 juli 2016

Bockat av mer på listan.

Igår var vi och storhandlade och fyllde upp frysarna och skåpen, och handlat hem djurmat och kattsand, så behöver inte Robban tänka på det när vi är borta.

Jag hittade ett par jättesköna sandaler som kommer vara perfekta att vandra omkring i.

Hade gärna önskat en annan färg, men detta var det enda som fanns kvar i min storlek, men dom duger bra.

Hade tur med priset också.
Jag hade lagt ner ett par sandaler till i vagnen, ett par med lite bling-bling och sånt, men plockade ur dom för det kändes onödigt (det är ju inte försent att åka och norpa åt mig dom innan vi åker, hehe). Jag hittade också ett par svarta gladiator-sandaler, men det var en tjock vit sula på dom..Hur fult som helst ju.

Köpte färg till skallen, men tror nog jag får lov att köpa ett paket till så det räcker ordentligt till mitt hår. Hade ju tankar på att klippa av en rejäl bit av manen, men det har inte blivit av, men å andra sidan så är inte det försent än. Jag bestämmer mig under helgen hur jag ska göra. För färgen kommer jag ändå inte sätta i förrän dan innan vi åker.

 Även naglarna ska fixas dan innan, och det brukar ju ta tid att bestämma färg och så. Ingen aning vad jag ska hitta på, men vill ju såklart ha nåt färgglatt.
Jag har ju sorterat ut massor med lack och glitter, så detta är det enda jag har kvar nu + en massa flaskor med ofärgat lack.

En sak som jag helt missat är att köpa en somrig väska. Det lär jag ju styra upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨