onsdag 22 juni 2016

Möte och "Egentid"

Hahaha, så fånigt att jag skriver egentid, eftersom det är ju ungefär det jag har hela dagarna. Men just idag menar jag att jag ska mysa omkring en vända på stan och kika loppis och så.
Men först ska jag på möte på Arbetsförmedlingen.
Möten är kl 13, så jag har gott om tid före det att ta tag i disk och annat tråkigt.

Är jättetrött idag känner jag. Sover som en kratta på nätterna. Till hösten har vi bestämt att vi ska köpa nya resårmadrasser till sängen, kanske det kan hjälpa att sova något bättre.

Idag ser man skymten av solen, men det är ju ruggigt i luften ändå.
Nåväl, inte länge kvar sen kommer jag säkert gnälla att det är för varmt nere i Italy :)

Mer kaffe, sen några nyttor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨