lördag 11 juni 2016

Han vet inte vad jag pratar om ?

Halvt sovande, kvar i en dröm väckte jag Micke inatt och puttade på honom och frågade vart dom där grejerna till håret var.
Micke svarar mig helt yrvaken -Jag vet inte vad du menar?
Jag försökte förklara -Ja, men dom där maskinerna vi fick som vi ska ha till våra hår?
Micke öppnar ena ögat och kollar frågande på mig, sen vände han sig och försökte somnade om.
Jag flyttar efter och mumlar - Jag undrar bara om dom går på el, eller batterier?
Tyst och sov nu fick jag till svar. 

För några nätter sen väckte jag han och undrade över nåt annat jag hade slarvat bort, då svarade han att dom ligger säkert nere på Bruket. Sov nu Älskling...

Tur att han alltid har ett bra humör min Man <3

2 kommentarer:

  1. Haha, nere på Bruket?!

    Förra lördagen vaknade jag klockan 05 och kollade på Jörgens klocka på sängbordet, såg då att han inte hade ställt larmet.. Den skall ringa 05:15. Då väckte jag honom och berättade att han hade glömt det och det var bra tajmat av mig att vakna och väcka honom.. Bara det att det var ju lördag och ingen jobbdag.. Haha.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Ibland undrar man över dessa konstiga drömmar :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨