måndag 20 juni 2016

En månad kvar

Fy fasen vad jag längtar. Jag har gått in i nån resebubbla och bara längtar.
Allt är fixat inför resan, Micke o Tommy drar till Forex nån dag och växlar massa pengar, men sen är vi redo!

Reseförsäkring ringde Micke om idag, och tack o lov har vi så bra försäkring så går nåt åt fanders så behöver vi inte oroa oss om sånt. Har läst massor senaste tiden om människor som blir sjuka utomlands och inte kan ta sig hem, eller få sjukvård. Korkat att åka utan att ha koll på sånt kan jag tycka.
Jag är ju inte helt hundra med hjärnspöket, men känner mig lugn när jag vet att om nåt händer så löser det sig utan att vi behöver krångla.

Nu jäklar kör vi snart :)


4 kommentarer:

  1. Åh jag ser så fram emot att få läsa om er resa och se era vackra bilder!
    Ser även fram emot min egna lilla resa, skall bli så härligt den dagen vi sätter oss i den packade bilen och lämnar gården vi bor på!
    Räknar dagarna...
    Kram Amie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det härligt att se fram emot nåt. Ni åker ju lite före oss om jag inte minns fel. Vad hette er camping? Vi kanske hinner svänga in och säga hej innan vi far vidare <3

      Radera
  2. Blomster Havn eller något sådant i Århus! Vi kommer att åka den 17:e juli härifrån, så från och med den 18:e juli är vi i Danmark i ca 10 dagar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, kollade nu och vi kommer att åka direkt ner mot Rödby efter Öresundsbron, så vi får säga hej en annan gång <3

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨