onsdag 4 maj 2016

Lite fart på morgonkvisten.

Hej på er.
Denna morgon har jag faktiskt fått lite gjort. Har tvättat ett par maskiner, och plockat lite.
Annars brukar det ta sån tid innan kropp och knopp är med mig, så jag brukar inte vara ordentligt igång förrän till lunch om jag har tur.

Så, såna här dagar är lika bra att ta tillvara på och greja så mycket jag hinner med, för sen vet jag av erfarenhet att det plötsligt dalar igen. Skittråkigt faktiskt.

Det fina vädret ska visst hålla i sig, så vi pratade igår om att vi ska tända upp grillen senare. Problemet är vad vi ska hitta på att grilla..ibland kan jag känna mig less på grillat innan jag ens ätit nåt.
Det verkar luta åt nån form av högrevsburgare, kanske fyllda med nåt gott. Vi får se vad det blir.

Nu är det dags att hänga lite tvätt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨