torsdag 21 april 2016

Planera lite.

Senaste somrarna har jag inte brytt mig så mycket om att pyssla med blommor och sånt på balkongen, eftersom vi farit omkring en del.

Eftersom vi ska vara borta en del denna sommar också så tänkte jag även i år att strunta i att pyssla.
Men nu har jag tänkt om. Så snart det blir frostfritt så ska balkongen fixas till med blomster och annat.

Robban är ju hemma, så visst kan ju han slänga på en skvätt vatten på växterna när vi är bortresta.
Och trots att vi kommer fara omkring en del, så kommer det vara många förhoppningsvis kanonhärliga dagar som vi är hemma och kan chilla på balkongen.

Jag hinner inte så nå växter, för det är väl för sent kan jag tro, så det får bli ett besök på nåt växthus framöver.
Har tänkt mig lite "havstema" på balkongen denna sommar.

Åh, vad jag längtar att sätta igång.

Nu ska jag sätta igång med nåt annat som inte är så trevligt...disken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨