torsdag 14 april 2016

Pinsamt.

 Igår ringde jag och avbokade en tid jag hade hos tandläkaren idag. Jag fick prata in meddelandet på en telefonsvarare.


Min mobil ringde för ett tag sen och jag såg att det var från tandläkaren, så jag svarade såklart.
Tandsköterskan berättade att hon hört mitt meddelande ang avbokning av tiden. Ja, vad bra sa jag.
Då säger hon att ja, men du har inte tid här förrän på Måndag.
Jag skriver lappar och anteckningar om allt jag ska komma ihåg, men ibland blir det för mycket ändå att hålla reda på.
Så nu lär jag forska i vad det egentligen var jag skulle göra idag, som jag bokade av igår, som ändå inte var rätt...

Hahaha, fy fan alltså!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha, eller hur? Så klantigt och pinsamt. Tur i alla fall att jag inte missat nåt idag, för det är imorgon jag ska till minnesträningen. Kan ju behövas, hahaha!

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨