tisdag 19 april 2016

Jag ångrar en sak.

När vi flyttade in här kunde man välja att få en diskmaskin, och jag som tidigare älskat att diska för hand och filosofera samtidigt sa såklart nej tack och bock.
Fy fan vad jag ångrar det nu!

Så mycket tid som jag spenderar vid den där jäkla diskbänken varje dag är ju sjukt, och jag har verkligen tröttnat. Vilket i sin tur betyder att jag drar mig in i det längsta med att ta tag i disken.

Nu är det ju lite sent att be om att dom slänger in en maskin här eftersom dom byggde väl köket så det skulle passa in med en maskin för dom som ville. Vi har ju väldigt lite skåp och lådor ändå i köket, så det skulle ju inte funka om dom skulle behöva riva ut nåt av dom.

Jag mailade vår vaktmästare för ett tag sen och frågade om det finns möjlighet att få lite nya tapeter, men då hänvisade han till hyresvärden i Västerås, och då slog jag dom tankarna ur skallen, för likaväl som att dom skulle ordna med en diskmaskin så här i efterhand, så skulle dom ännu mindre gå med på att få nya tapeter.

Ganska trist kan jag tycka.

Nehepp, nu ska jag ta och klippa ner mina naglar till korta, sen ska jag ställa mig vid...gissa? Just det! Disken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨