torsdag 21 april 2016

Handla nåt som man inte ser hur det ser ut?

 Jag satt här om dan och letade efter en vårjacka, och hittade en på Ellos som jag tyckte såg fin ut. Problemet var att det endast fanns dessa två bilder, så det är ju lite svårt att se hur själva jackan ser ut då.

Jag skickade ett mail till kundtjänst och frågade om dom inte har bild på hela jackan, och fick svar:
Hej

Tack för att du hörde av dig till oss.


Denna jacka kommer från det franska sortimentet och vi har ej några ytterligare bilder på denna jacka som vi fått från denna leverantör till hemsidan,beklagar det.
Hoppas du kan utgår lite från produkttexten.


Med vänliga hälsningar  "




Det var ju trist kan jag tycka. Även om den inte kostade så mycket så vill man ju inte köpa "grisen i säcken".

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, eller hur! Nu har jag suttit och googlat på franska och sökt jackan, och eventuellt kan jag ha hittat den, eller åtminstone en väldigt liknande och den ser helt ok ut. Lite kortare, aningen insvängd modell. Så jag ska fundra lite hur jag ska göra.

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨