torsdag 31 mars 2016

Pysselhörna

Jag har fått ett så sött litet bord av Therese, som svärisarna körde hit i morse.
Det passar perfekt bakom soffan i vardagsrummet, där vi tidigare haft katternas klösställning. Dom använder den inte mer så då norpade jag platsen.

Jag ska pyssla till hörnan och kommer få plats med både nagelgrejer, symaskin och säkert mina pärlgrejer. Äntligen en pysselplats där jag kan ha symaskinen och nagelgrejerna och inte behöva belamra köksbordet så fort jag ska göra nåt.
Visar när jag fixat klart.

Micke bar upp bordet efter jobbet, och när jag öppnade ena locket så utbrister jag - Nej, men titta vad godis Therese ätit :)

Då flinade Micke, och jag förstod att han hade passat på att tömma sina jackfickor innan han bar upp det, men han envisades med att -Syrran gillar ju choklad..Hahaha, så genomskinligt.
Jag vet ju att alltid när han är och handlar så slinker det ner ett par bitar choklad så han "orkar" ta sig hem igen :D

Vet inte varför det är ett streck mitt i bilden?

4 kommentarer:

  1. Tänk att alla bröder skyller på sina syrror, det gör min 9 år äldre bror också!
    Fint bord och härligt med en egen pysselhörna!

    SvaraRadera
  2. Haha, nä jag skulle aldrig skicka med skräp!

    SvaraRadera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨