måndag 8 februari 2016

Stor goodiebox från Attirance

För ett tag sen hittade jag en sida på Facebook som tilltalade mig väldigt mycket.
Attirance är ett företag som säljer naturliga skönhetsprodukter för kropp, hår och ansikte.
Dom säljer även doftljus i riktigt fina förpackningar.
Kika gärna in på hemsidan för att se alla produkter.

Det är ju alltid skoj att testa nya produkter, och fina förpackningar är ju alltid ett extra plus.

Jag skickade ett mail och frågade om det fanns provförpackningar att få testa och sen skriva om dessa här i bloggen. Jag fick ett trevligt svar att dom kunde skicka över lite produkter. 
När paketet kom och jag öppnade det så höll jag på att smälla av, för det var massor med produkter i det.

Det kommer bli flera inlägg vartefter jag testat allt härligt.

Paketet innehöll:

Peel Off Mask - Chlorophyll.
En peel-off mask, som innehåller spirulinaalger och pepparmynta.
Påsen innehåller pulver som man blandar med vatten och sedan applicerar som en mask. Denna kommer jag att testa inom kort.
Vill ni läsa mer om denna mask så kan ni göra det Här.

Hair Shampoo - Lavender.
 Lavendel är en av mina favoritdofter så detta shampo ser jag verkligen fram emot att testa.
Här kan ni läsa mer om detta shampo.

Bodylotion - Lavender.
Jag brukar vara lite slarvig med att använda bodylotion, men nu kommer jag nog inte slarva.
Läs mer om denna lotion Här.

Liquid Soap - Lavender
 Denna har jag redan börjat använda och den är ljuvlig och doftar såklart underbart.
Här finns tvålen på hemsidan.

Hair Conditioner - Grapefruit.
Denna doftar riktigt gott och fräscht och ska bli härlig att testa.
Läs mer om detta balsam Här.

Shower Gel Green Tea & Kiwi.
Denna doftar så gott så man nästan skulle vilja ta en slurk.
Riktigt fräsch.
Här kan du kika mer på denna duschtvål.

Face Cleansing Foam - Arnica
 Rengöringsskum till ansiktet med arnica.
Denna hittar jag inte på hemsidan, men googlade och ser att den innehåller Arnika, honung, persilja och salvia. Bara nyttigheter alltså.
Visste ni att Arnica även har de lustiga namnen Hästfibbla och Slåttergubbe? 

Body Yoghurt - Grapefruit.
 Kroppsyoghurt med doft av Grapefrukt. Denna doftar precis lika härligt som balsamet med grapefrukt.
Läs mer om denna kroppsyoghurt Här.

Bamboo Hand Cream.
Handkräm som innehåller Sheasmör, avokadoolja och bambu extrakt.
Handkräm är också en sak jag brukar slarva med att använda, men ska lägga denna på handfatet så jag kommer ihåg att smörja händerna efter varje tvätt.
Här står det mer om denna handkräm.


 Essential Oil Grapefruit.
Man använder den i en aromalampa, som finns i alla möjliga utföranden.
Denna oljan finns inte heller med på hemsidan, men jag kan tala om att den doftar riktigt gott.

Face Exfoliator - Arnica.
Denna peeling är rik på aminosyror och vitamin C och E.
Den här ser jag fram emot att använda, då min hy verkligen är vintertrött och tråkig.
Denna finns ej med på hemsidan, men under fliken Face Exfoliators så finns ett par andra sorter.

Daycreme Honey&Almond.
Innehåller Honungsextrakt, Mandelolja (som är rik på vitamin B2 och B3), avokadoolja och ringblomsextrakt.
Här kan du läsa mer om denna dagkräm.


Night Creme Arnica
Denna nattkräm innehåller Druvkärneolja, Arnicaextrakt, Jättenattljusolja och Persilja. Både denna och dagkrämen kommer jag använda varje dag&kväll.
Spännande att se resultat efter ett tag.
Om du vill läsa mer om denna så finns den Här.

Ett par skrubbvantar fick jag också.

 Och så var det här med snygga förpackningar.
Riktigt snygga, eller hur?


Vilket härligt paket!
Ska bli så skoj att testa produkterna.
Tack så jättemycket Attirance!

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att läsa recensioner sen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli riktigt skoj att testa dessa :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨