torsdag 18 februari 2016

Samordning av Rehabiliteringsinsatser

Mötet i måndags gick bra. F-kassan och Arbetsförmedlingen kommer att hjälpa mig med arbetslivsinriktad rehabilitering.
Dock får jag vänta ca 5-6 veckor innan detta sätter igång, vilket känns lite trist, men å andra sidan så går ju tiden väldigt snabbt ibland,

Idag stannade jag hemma från träningen, för jag vaknade med huvudvärk, och känner mig helt slut både i kropp och själ. Det beror säkert på att jag har sovit dåligt inatt.
Såna här dagar brukar bli riktigt sega vet jag av erfarenhet, så jag räknar inte med att vara ordentligt "med i matchen" förrän till lunch kanske.

Men imorgon hoppas jag att jag mår bättre så jag kan träna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨