lördag 13 februari 2016

Recension av Peel Off Mask - Chlorophyll från Attirance

Idag har jag testat denna Peel-off mask som jag fick från Attirance.
Man ska blanda pulvret från påsen med vatten så det bildas en tjock, ganska seg massa, lite som överkokt havregrynsgröt om ni fått till det nån gång.
Det har jag lyckats med många gånger.

En påse ska användas till en mask om jag fattat det rätt, men när jag skulle börja blanda så tyckte jag det såg mycket ut så jag tog hälften av påsen, sen spädde jag med vatten tills massan blev som den skulle.

Jag hade lite svårt att applicera massan så det blev ett jämnt lager som ni kan se.
Men till nästa gång så vet jag att jag får jobba lite snabbare, eftersom massan "satte" sig ganska snabbt.
Och så hade jag nog för mycket.
Det jag märkte på en gång när jag använde den var att den doftade så gott, och så kylde masken så jätteskönt.

Jag lät den sitta i ca 20 minuter, och på slutet hade jag nästan svårt att prata för masken blev verkligen som en mask som stramade åt ansiktet. Riktigt skönt.
Jag har använt andra peel-off masker tidigare, men när man ska ta bort dom så blir det mest bara tunna flagor som man får dra och dra av.

Detta blev verkligen en hel mask. Lätt att ta bort var den också.
Hahaha, vad jag har skrattat åt denna.

Efteråt kändes huden så jättemjuk och len, så denna får verkligen tummen upp från mig. Jag har ju kvar till en mask till, men sen kommer jag absolut beställa fler såna masker.
Då ska jag prova  Golden Line.

Imorgon ska jag berätta om några andra produkter jag har testat.

Återigen
Tack Attirance!

2 kommentarer:

  1. Ser lite läskigt ut med ditt gröna ansikte liggandes där på bordet!
    Hahah, att lägga ansiktsmask är hur skönt som helst, länge sen jag gjorde det dock! Kanske på tiden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har skrattat så åt mitt ansikte som låg där. Väldigt skönt med mask är det :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨