onsdag 24 februari 2016

Rätt så slut nu.

Känner mig ganska slut måste jag säga. Har legat i tandläkarstolen mån & tisd varav gårdagens behandling var riktigt jobbig, och värk hade jag efteråt ända tills vi la oss. Då smackade jag i mig alvedon, och sov faktiskt helt ok inatt.
Nu är det bara att förbereda mentalt för nästa vända.
**
I morse stack jag iväg och tränade kropp och knopp.
Passet på gymmet vart riktigt jobbigt och jag har träningsvärk som heter duga nu. Fast det är rätt skönt med träningsvärk, då vet man att träningen gör nytta.

Sen var jag ner på stan en snabbis och gick in och kikade på ena loppisen.

Har nyss ätit lunch, och tänker ta mig en l i t e n vila.
Får väl se hur det blir med den vilan, för det känns som jag kommer somna som en stock och sova flera timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨