måndag 15 februari 2016

Nya morgon & kvällsrutiner med Attirance

 I ca en vecka så har jag nu använt dessa produkter från Attirance morgon och kväll.
Face Cleansing Foam
Day Cream Honey & Almond
Night cream Arnica

Rengöringsskummet är jättehärligt, och har en svag diskret doft, och ansiktet känns verkligen rent efteråt.
Dagkrämen gillar jag också. Den går in bra i huden och känns inte kletig och "tung" som en del krämer kan göra.
Nattkräm har jag aldrig använt förut, men kommer fortsätta göra det. Det känns lite lyxigt att smörja in ansiktet innan läggdags.

Det har ju bara gått en vecka med dessa produkter men ändå känns huden mycket fräschare, så det ska bli spännande att se resultat längre fram.

Senare i eftermiddag ska jag hämta ut ett till paket från Attirance.
Vad det innehåller visar jag såklart sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨