lördag 30 januari 2016

Rensning

På förmiddagen idag så åkte vi iväg till soptippen med 4 fulla sopsäckar med skräp, micron och en gammal stationär dator. Det är en hel del "räsche" som jag har rensat ut här hemma.

Tidigare i veckan kom en kvinna hit och hämtade flera banankartonger + en Ikeasäck med massa saker, kläder, gardiner osv som jag också rensat ut, som jag inte ville kasta så jag skänkte bort det via bjussa.se istället.

Känns så himla skönt att få bort sånt som ändå aldrig används.
Jag kommer fortsätta rensa för nu är jag så less på att spara bara för sparandet skull.
Jag är som en hoarder och spar saker som kan vara bra att ha, det måste jag sluta upp med för det tar faktiskt energi bara att veta att det och det ligger minsann där och där till igen nytta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨