onsdag 30 december 2015

Läkarbesök

Senaste 2-3 veckorna har jag mått ganska dåligt. Yrsel, trött, frusen ganska låg. Igår var jag på läkarbesök, och eftersom mitt blodtryck blivit så pass bra  så har jag ätit på tok för mycket medeciner som förmodligen gjort att jag mått så dåligt. Min läkare ändrade mina medeciner och tog bort nån, så förhoppningsvis ska jag snart börja må bra igen.

Har förberett en smörgåstårta som vi fick beställning på, den hämtas imorgon.


Fick en fin vinterbukett idag <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas du snart mår bättre, ja för mycket medicin när blodtrycket är stabilt igen så kan man må dåligt!
    Underbart fin vinterbukett! Den är du så värd!
    Hoppas du mår så pass bra att du får ett underbart nytt år!
    Bamse kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen. Vi ska mysa på här och fira in det nya året.
      Gott Nytt år <3

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨