fredag 4 december 2015

Fredag

Det tog emot rejält i morse när jag skulle och träna knopp och kropp, tänkte ett tag strunta i att åka, men knallade ändå iväg till bussen i äckelregnet.

Jag hade satt ett mål att träna m i n s t 3 pass denna vecka, och när jag då imorse började krångla och tramsa och inte ville åka så tog jag ett litet snack med min hjärna, sparkade mig i röven och åkte iväg.
Börjar jag fuska så kan jag lika gärna lägga ner detta på en gång, och det tänker jag inte göra.

Och vilken tur att jag åkte, för efter bara en liten stund på gymmet så kände jag hur skönt det var och hur stolt jag blev över mig själv.

Denna vecka har jag varit ganska trött, speciellt på mornarna. Micke har fått väcka mig flera gånger innan jag hasat mig upp.
En morgon hade jag mumlat om att jag skulle skaffa mig ett hagelgevär, och när Micke frågade vad jag skulle med det till hade jag svarat - använda på dom som väcker mig. Hahaha, fy fan vilken vidrig fru va?
Tur att vi sen kan skratta åt sånt.

Ha en bra Fredag.



2 kommentarer:

  1. Trevlig helg!
    Vad skall ni hitta på?

    Vi har inga planer, antar att Mr. Engström fortsätter härja med vardagsrummet.. Själv skall jag ligga i sängen och kolla på serier. Har kommit en ny svensk med Alexandra Rapaport som verkar nice!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ikväll blir det nog bara att dega, men imorgon och på söndag blir det olika nyttor och matlagningar :)
      Kram

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨