måndag 26 oktober 2015

Sminkspegel och hårfärg.

Jag har väldigt länge behövt en sminkspegel för ibland kan det vara skönt att sitta ner och sminka sig, men jag har inte kommit mig för att köpa nån, eller rättare sagt inte kommit ihåg.
Men så såg jag denna på Ikea och slog till.
En vanlig sida och en med förstoring. Passar bra när jag börjar få gammelsyn, hahaha.
På Ullared köpte jag hårfärg, så snart blir jag rödhårig. Blir det helgalet så slänger jag bara i nåt mörkt igen, men kul att testa i alla fall.
Förpackningarna är skapligt knöliga för dom hamnade underst i kassen när jag packade.

4 kommentarer:

  1. Tror tyvärr inte att det kommer hända så mycket om du använder röd färg på det bruna du har nu..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, fasen då lär man ljusa upp det innan väl?

      Radera
    2. Ja du bör ljusa upp lite innan. Om du drar i det röda i den färgen du har nu kommer det troligtvis bara bli ett pyttelitet rött skimmer.. Och tvättas ur ganska snabbt :(

      Radera
    3. Äsch då. Jag får se hur jag gör, vet inte om jag orkar börja krångla med att ljusa upp. Lite rött skimmer kan ju vara skoj :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨