onsdag 7 oktober 2015

Fryser och snörvlar.

Kände igår när vi var till Västerås att jag var frusen och hängig, och nu är jag febrig och snorig och fryser som bara den.
Robban ligger däckad med hosta, feber och förkylning, Micke är också tjock i halsen, men ingen feber.

Ska koka lite varmt thé och sen bädda ner mig igen.

Så typiskt för jag hade andra planer än att ligga sjuk.

Var in på Willys när vi åkte hem från Västerås, och jag köpte massor med citroner, lime, böngroddar och annat gott/nyttigt som jag ska frossa på framöver. Fast just nu är jag inte sugen på nåt.

Ultraljudsundersökningen på Fysiologkliniken gick bra, han som undersökte mig sa att det såg bra ut och lät bra. Skönt det.

Nu har jag den där magnetröntgen den 14 okt som jag bävar för. Fy fan.

Nu varmt thé sen krypa till kojs igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨