onsdag 21 oktober 2015

Fina Presenter

Idag har jag haft besök och fått jättefina presenter.
Av Theresé och Jörgen fick jag en vacker blombukett.

Och en väldigt fin påse med spännande innehåll.

Ett fint Grattiskort.
Underbar doft.

Och ett stort kuvert.


Som innehöll en inbjudan till övernattning på hotell och en särskild överraskning under dagen. Jag är väldigt nyfiken :)

 Och så kom mina Svärföräldrar och hade med sig en jättestor och vacker Orkidé.
Så jättehärliga färger.

 Och ett Grattiskort som innehöll en rejäl slant som ska gå till en varm och skön vinterjacka.



 Vi åt av denna tårta som smakade väldigt gott.
Köpt på Bayrok Cafe här i stan.


Tusen, tusen tack för en trevlig dag och så fina och bra presenter.
Det kom både en och två tårar för jag blev så himla glad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨