tisdag 8 september 2015

Välkommen höst

 Jag har ett tag kikat på dessa stövlar och funderat fram o tillbaks om jag ska köpa eller inte.
Nu var dom nedsatta och kostade endast 199 kr, så Micke sa att jag skulle beställa dom.
Snabbt som en vessla beställde jag dom såklart.
Detta är ju inga varma rejäla höst/vinterstövlar, men skit samma för jag gillar dom.

Och i samma veva råkade jag köpa en väska i matchande färg.

Det enda som jag saknar nu är en höstjacka, men jag hittar säker om jag letar och sen flirtar lite med min kära man <3

2 kommentarer:

  1. Superfina :)

    Jag måste köpa en ny vinterjacka i år, har växt ur dom gamla. Jag vill ha en i hög kvalitet och som är supervarm. Blir antagligen en från någon sportaffär.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så jävligt att frysa. Andra varma vinterkängor har jag ju, men jacka äger jag ingen som jag trivs i.

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨