söndag 20 september 2015

Min kommande födelsedag

Jag har några saker på min "bucketlist" som jag verkligen vill göra.

En är att få rida Shirehäst.
Hittade ett ställe i Kinda kommun som har turridning på Shire. Jag mailade och hörde mig för, men det är fullbokat varenda helg långt fram, så det får bli en annan gång.

En annan sak är att få se Späckhuggare i det fria, och varje år i Oktober ungefär så kommer massor med Orcas till Lofoten i Norge för att kalasa på sill, Det får också bli nån annan gång för Micke kan inte ta ledigt, och det räcker inte med en helg att åka upp dit när resan tar ca 18 timmar.

Vi blev bjudna att låna en lägenhet i Spanien, men det är lika där med Mickes ledighet. Fast dit kommer vi helt klart åka ändå, fast en annan gång.

Så istället sticker vi iväg en helg till Göteborg som är en stad som ligger mig varmt om hjärtat.
Vi ska gå på Avenyn, Feskeköra, Ramberget, Oves, och Lasse på Heden.

Och så tar vi en tur till Ullared :)
Jag ska "Egoshoppa" fast egentligen inte, för jag kommer handla inredningsgrejer och sånt har jag tänkt så det blir ju till hela familjen. Säkert slinker nåt nagellack med i shoppingvagnen också.


Fast lite ego ska jag vara, för jag har tänkt boka in ett riktigt frissabesök och sen vill jag göra ögonfransar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨