lördag 26 september 2015

Marknad i Sala

Idag var vi på höstmarknad i Sala.
Vi träffade Therese, Jörgen, Berit och Raimo där. Trevligt.


På väg till Sala.

Langos har jag aldrig smakat, men idag köpte Micke en sån och jag smakade. Så himla gott.

Moffar Langos :)

På vägen hem stannade vi till i Skultuna hos min kusin K och hans sambo K. Där träffade vi
Två trevliga killar.
Detta är Bobby. 

Och detta är Bono.

Man blir ju helt sjuk när man träffar såna raringar och helt klart så kommer nästa katt/katter i detta hushåll bli Siameser/Orientaler :)

En väldigt trevlig dag.
Nu ska vi strax fixa Fiskplankor och käka :)

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att dom har för stora öron skulle aldrig skaffa en sådan men smaken är olika tack och låv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en av de vackraste kattraser jag vet och dom har underbar personlighet. Helt klart blir det såna nästa gång :)

      Och visst är det tur smaken är delad, annars skulle allt bli så tråkigt.

      Radera
  2. Åh Bono <3 <3
    En sådan vill jag också ha, man riktigt smälter när man ser dom..!

    Åh vad roligt med bilder på dig :)

    Förresten, ni måste berätta vad ni tyckte om myntayoghurten sen när ni smakat den..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fattar du att jag var nära att knycka båda :) Helt underbara.

      Ja, jag brukar ju inte vilja lägga ut bilder på mig, men va fasen jag ser ju ut så och det kan jag ju inte dölja :D

      Vi har inte smakat den än för nu har vi nyss ätit plankstek, men jag tror o hoppas den är god, det låter riktigt gott. Men jag berättar sen :)

      T hälsar igen att han är så jätteglad och tacksam över presenten :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨