lördag 12 september 2015

Besök på rehab igår.

Igår när jag besäkte rehab, så gick vi igenom mina tidigare tester.
Minnet och koordination, och sen nåt mer som jag inte minns låg jag under kurvorna eller vad man säger. Så det ska jag träna mer på.
Jag fick göra ett sånt memory-test - detta http://www.elevspel.se/amnen/hjarngympa/memory.html
Känns verkligen konstigt att inte ens komma ihåg översta raden, och troligtvis kommer det ta tid att bli som förut, om jag ens blir det?
Känns pinsamt när jag måste fråga Micke o Robban om de enklaste saker kan jag tycka, för innerst inne vet jag ju vad det är jag menar, men det blir blackout och jag minns inte.
Exempel: Varje gång jag ska säga ordet  a l f a b e t e t så säger jag i stället Aftonbladet, fast jag mycket väl vet vad det heter..
Men det är bara o träna vidare.

1 kommentar:

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨