torsdag 2 november 2017

Snart helg igen.

Denna vecka har varit ganska seg.
I söndags när vi kom hem så var jag så frusen och så helt plötsligt fick jag feber och ont i halsen. Jag som typ aldrig brukar få halsont eller bli förkyld. Feber däremot har jag ganska ofta när nacken och axeln krånglar.
Tappade rösten i måndags och lät som en kråka. Ha ha.
Låg ett par dagar och frös och piggnade till ganska snabbt.

Har varit till tandläkaren en vända, sen har jag ett sista besök kvar för denna gång. Trodde sista besöket var för nåt tag sen men jag misstog mig.

I morse när vi gick upp så lyckades jag sträcka mig (i nacken såklart) så jag har ägnat dagen hittills åt liniment och vila. Ser lite ut som en gamnacke kan jag tycka.

Nu ska jag passa på att vila lite mer innan jag gör några nyttor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨