måndag 6 november 2017

Besök i Västerås 28-29 Oktober.

Vi var ju i Västerås och partajade för ett tag sen, och det var så trevligt. 
Men innan vi for till Västerås så stannade vi till i Virsbo för att hämta upp Therese, och träffa lilla Cate som skulle sova hos Mormor och Morfar.

Jäkla charmtroll <3

Jag fick ingen bra bild, men både Cate och Mamma Therese hade likadana blusar på sig, så jäkla gulligt :)

 Vi förfestade lite hemma hos Therese och Jörgen, sen åkte vi till Slow Down Restaurang och Bar där Jörgen skulle spela med sitt band.
Så himla kul att träffa Therese igen, det var ett tag sen <3


Tommy och Micke väntar på förfriskningar :P

 Å där kom dom. Slow Down har Västerås största ölsortiment. Över 800 sorter, och jag beställde såklart in Birra Moretti som jag drack i Italien. Micke smakade nån öl med banansmak. Huvvaligen, haha

Vi beställde in vad vi trodde var små förrätter..Det var mat för hela kvällen.

Bandet håller på att bära in sina grejer.

Det fanns spöken där också,,så jag kände mig rätt så "hemma" haha.


Tyvärr så fick jag inte många bra bilder på bandet för det var sånt drag och min gamla antika telefon fattade ingenting.


Jörgen.

Senare på kvällen, efter ganska många smakade öl av sortimentet så  var Tommy o Micke bra i gasen :)

Vi hade en väldigt trevlig dag och kväll i Västerås, så det känns som vi lär göra om det igen.


2 kommentarer:

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨