torsdag 12 september 2019

Ljusat upp håret.

I morse fick jag besök av min dotter Yonna som har hjälpt mig ljusa upp håret.

Först åt vi en rejäl frukost.


Sen var det dags..

Mitt hår före..Ser inte klokt ut.

Under tiden..Hahaha.

Resultatet blev mycket ljusare. Det kommer ju blekas mer i saltvatten och sol.
Ska använda inpackning för nu är det ganska torrt.
Jag är jättenöjd.

Dessa har jag använt i ca en månad innan och det har hjälpt till att få bort en del av det roséfärgade jag hade kvar. Kommer att fortsätta använda dessa.

Yonna hade med sig massa produkter som jag fick.
Dessa två kan man blanda för att få en mer gråaktig ljus färg i håret om jag minns rätt, men det vågar jag inte mig på ännu.

Och mer produkter för att få bort gula skiftningar i håret.

Det var en jättetrevlig förmiddag och jag är så glad att hon ville hjälpa mig <3

2 kommentarer:

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨