tisdag 14 augusti 2018

5 Saker-Lista

… Jag längtar efter:

1. Att få åka med min kära man på semester. Den närmar sig med stormsteg. 🌴🌞

2. Torpet såklart. Men jag har backat , så ett hus i stan i rätt område kan också funka.🏡

3. Att få mer ork så jag orkar mer i vardagen.

4. Ny säng 😍

5. Ett besök hos frissan 💇


*****


… Jag är tacksam för:

1. Att jag har Micke som jobbar hårt varje dag och ändå har ork kvar efter jobbet att hjälpa mig med allt möjligt 💗

2. Att jag har 3 vackra, kloka och fina barn. 😍

3. Två underbara barnbarn som jag önskar att jag inom en snar framtid  orkar hitta på skojiga saker med 💕

4. Att vakna varje morgon 🙏

5. Att ha tak över skallen, räkningar betalda och mat på bordet. 🍲

*****

… Jag vill bättre på:

1. Att lära mig lyssna på min kropp och knopp, när det tar stopp. 🤕

2. Att våga lita på mig själv, att jag faktiskt är rätt bra. 👌

3. Att inte stressa upp mig över småsaker. 🙋

4. Att inte bry mig så mycket om vad jag TROR folk tycker om mig. Jag är jag och kommer inte ändra mig. !

5. Att hålla ordning hemma 🙈

*****

… Jag stör mig på:

1. Gapiga ungar utan nån som helst uppfostran!

2. Människor som bor i mobilen när man exempelvis har en bjudning.📵

3. Mervil, när han ska ut och in 238 ggr per dag. 🐈

4. När man inte lägger sin smutstvätt i tvättkorgen utan på golvet  👚

5. När jag misslyckas med en maträtt. 🥘

******

… Låtar jag inte kan sluta lyssna på just nu:

1. Tim Steinfort- This ones for us. 💑

2. Haymarker - Hold on to your dreams

3. Stiko Per Larsson - När du inte längre hör mig💛

4. Ed Sheeran - Perfekt Symphony 🎸

5. Sanna Carlstedt - Ett glas vin 🍷

****

… Jag beställer på nätet:

1. Smink och sånt 👀

2. Kläder 👚

3. Presenter 🎁

4. Elektronik 📱

5.  Saker till djuren 😻

****

… Jag är rädd för:

1. Mörker ▓

2. Att dö i sömnen 👻

3. Tunnelbanor 🚆

4. Att bli sviken 💔

5. Mig själv ibland 😏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨