onsdag 6 december 2017

Liftactiv Serum 10 Supreme

För flera månader sen fick jag med ett litet prov från  Vichy  på ett serum till ansiktet.
Vichy,s produkter gillar jag och den lilla tuben jag fick som prov användes till absolut sista droppen för den var så himla skön.
Kladdar inte, och huden känns direkt uppriskad.
Sparade tuben så jag inte skulle glömma bort att beställa en ny, men jag har varit lite snål så jag har inte beställt den förrän för ett par veckor sen, och jag är så glad att jag gjorde det för den är riktigt härlig.
Jag köpte min från Luxplus för 249 kr, och med tanke på att man ska använda ca en ärtas storlek av serumet till ansiktet och halsen så fattar jag inte att jag varit så snål, för den är så dryg.


"Vichys Liftactive Serum 10 är ett antirynk-serum som ger en boost till huden. Passar för alla hudtyper även känslig hud. Vichys Liftactive Serum 10 har en ultralätt och mjuk konsistens och är milt parfymerad. Fri från parabener"
"Parabener är en klass av kemikalier som används i stor utsträckning som konserveringsmedel av kosmetiska och farmaceutiska industrier"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨