onsdag 29 november 2017

Trevlig förmiddag.

I morse vid 8-tiden innan jag for iväg med taxin till samordningsteamet där jag ska vara en gång i veckan till en början för att få igång ärthjärnan så den orkar med att klara av en "normal" dag bland folk osv.

Jag bjuder på denna bild. Dom som varit där längre än mig håller på med ett filmprojekt, och idag frågade dom om jag ville vara med. Självklart, jag älskar ju att "apa" mig.
Denna bild är innan sminket åkte på. 😁

Jag har haft jätteskoj idag och skrattat massor. Trots att jag bara var där i ca 2,5-3 timmar så var jag helt slut när jag kom hem igen.

Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta till middag. Har noll ideér på den fronten.

Och så damp det ner en avi i brevlådan nyss. Hoppas det är vad jag tror, visar sen eller i morgon i så fall.
Micke hämtar ut det när han handlar sen efter jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨