lördag 30 september 2017

Lördag 30 September

God morgon. Idag när jag gick upp var det lite kyligt i luften så jag fick lov att ta på mig en kofta när jag satte mig ute med kaffet. Men det blir nog snart varmare.

Idag vet jag inte vad vi har för planer mer än att vi ska ner till posten som ligger i stan (Albatera). Ni som kommer att få en hälsning härifrån får den nog lite sent eftersom jag totalt glömt bort att köpa och posta vykort tidigare.

Igår var jag in på Wishaffären och kikade, men jag var lite trött och orkade inte riktigt glo på allt, men jag såg såna dubbla mascaror för 25 kr som jag inte köpte. Jag borde kanske köpa med mig några för tänk så är dom jättebra? Är dom inte bra så spelar det ju ingen roll eftersom dom är så billiga.

Och nagellack i miljoner färger för 10-15 kr styck... Nä, jag får nog ta ett sista besök där idag om vi hinner. Annars får jag beställa från Wish när jag kommer hem.
Imorgon är allt stängt och då har vi andra planer som jag tror blir skitskoj. Beror lite på hur vädret är imorgon.

Hoppas på mycket sol dessa sista dagar så jag kan fånga lite mer solstrålar innan jag drar hem till kyla och mörker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨