måndag 11 september 2017

En favoritfrukost

Sitter just och äter en av mina favoriter till frukost.
Macka med ost och makrill i tomatsås och iskall mjölk.
Makrillen måste också vara kylskåpskall, annars är den inte god.
Helst äter jag detta pålägg på knäckebröd, men just nu har vi en sort hemma som jag inte gillar så mycket så det fick bli grovt mjukt bröd i stället.

Efter frukosten ska jag försöka vila ett tag, men får se hur det går eftersom katterna verkar vara på  härjhumör 😠

Har haft flera dagar med skitvärk, så det har inte blivit speciellt mycket vettigt gjort här. Jag behöver börja kolla lite vad jag ska packa ner tills jag åker på Måndag. Tur jag har Micke som hjälper mig att ha koll på viktiga saker som mediciner osv.  

Kors i taket! Katterna verkar ta en vilostund nu, så lika bra jag passar på jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨