onsdag 23 januari 2019

Wellpur Dale

I oktober 2018 köpte vi ergonomiska kuddar från Rehaboteket.
Svindyra var dom, men inge bra alls. Tror första natten var bra, men sen dess har jag använt min att stödja upp armen/axeln med, och sovit på en vanlig lumpkudde.
Dessa är stenhårda, lite som att sova på en tegelsten.
Massa minus får dessa.

Micke använder sin upp och ner, och det har han varit nöjd med, men jag är ganska säker på att han också vill ha en sån jag köpte idag när han får prova min.


Min bästa ergonomiska kudde som jag hade förut var köpt på Jysk, så idag skjutsade Pia dit mig och jag gick in och klämde och kände på massa olika kuddar.
Till slut föll valet på en Wellpur Dale.
Den kändes verkligen jätteskön, så det ska bli spännande att prova den.



Efter lunch och kuddköp idag så klampade jag in på alla tiders hår för att beställa en tid.
Dom var fullbokade långt in i Februari och så länge vill jag inte vänta så jag ska ringa runt lite i morgon och se om det finns nån tid på nån av dom andra frissorna i stan.
Annars får jag fara iväg nånstans, för nu ska det bli av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨