fredag 19 oktober 2018

Dryg dag.

I dag har jag varit helt off.
Det började redan igår, med att jag var så yrslig och vinglig.

Det beror på nacken antar jag, för sen vi kom hem från värmen så är den tillbaks till sitt vanliga jävliga jag med jäklig värk.
Säkert också pga av hjärntröttheten för när jag inte sover ordentligt (som nu pga nacken) så brukar jag få extra mycket problem med både minne, syn, svaghet och yrsel osv.

Jag cyklade ner på stan igår för att möta Micke. Vi skulle hämta ut paket och handla tillsammans. Märkte redan när jag gick till cykelförrådet att jag kände mig extra vinglig, men cyklade iväg ändå.

Det kunde ha gått illa för i en ganska brant backe ner mot stan så glömde jag helt bort att bromsa och kom inte på direkt hur fasen jag bromsar..
Just innan jag kom ut mot "stora" vägen kom jag på hur jag bromsar.
Jag vart ganska skraj där ett tag.

Jag skulle först in på Jysk och köpa en ny ram, för dom jag köpte här om dan lyckades jag spräcka glaset på - klantarsle!
Men jag orkade inte vänta där inne för det var kö till kassan så jag la tillbaks ramen och får testa en annan dag.
Det blev ingen handling för jag orkade inte.

Idag har jag inte gjort mycket alls, för så fort jag går omkring så vinglar jag och blir yrslig.
Och just idag hade jag sett fram emot så mycket, för jag skulle cykla iväg till Sixten och Sune och ge dom lite presenter från Spanien.

Micke har masserat rygg o nacke på mig och jag hoppas att detta snart släpper, annars vette sjutton vad jag ska göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨