fredag 10 augusti 2018

Au naturel och ombyteskläder.

Så här var vädret i morse när jag gick upp.
Jag ska cykla ner till samordningen idag, och jag håller noga koll på regnskurarna, men framförallt åskan.

Åskar det när det är dags att åka så stannar jag inne för jag är ganska skraj för blixtar och dunder om jag måste vara utomhus.

Osminkad är jag också ifall det kommer en stor regnskur när jag cyklar. Inte kul att komma dit med smink rinnande i ansiktet.
Har även tagit med ombyteskläder så jag inte ska luktar blöt hund om regnet kommer.

Jag är inte helt bekväm att vistas bland folk helt osminkad, men det får gå .

Nu verkar det ganska lugnt så jag drar iväg.
Jag antar att ca 39 sekunder efter jag klivit ut från porten så öppnar himlen sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨