måndag 27 augusti 2018

Årliga besiktningen på sjukan.

Förra veckan var jag och tog prover inför läkarbesöket jag var på idag.
Min läkare är verkligen bra.
 Hon lyssnar och berättar utförligt om jag har några funderingar.
💬❔💬❔💬

Proverna såg bra ut och även Ekg, så det känns skönt.
💗

Hjärntröttheten, dåliga minnet och dom andra problem som jag har kvar efter hjärnblödningen får jag nog dras med i fortsättningen.
Men det är som det är med det..
💤🧠🧠🧠💤

En av medicinerna jag ätit (som jag gjort uppehåll med i ca en månad pga hemska biverkningar, som kom under försommaren/våren) byttes ut mot en som tydligen inte ska ge dessa biverkningar, så jag hoppas dom funkar.
💊💊💊
Min läkare skulle ringa mig om ett par veckor och höra hur det går med dom nya.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨