söndag 6 maj 2018

Haft krångel med bloggen.

Har haft krångel med att blogga både från mobilen och surfplattan.
Bilder som jag tar direkt när jag skriver inlägget går bra, men vill jag ladda upp en bild som redan finns i mobilen eller plattan har inte kommit med.
Läste att många haft problem med just detta och att inte blogger verkar fixa det? 

Testade att installera denna app och nu funkar det.
Börjar det krångla igen så ska jag kolla efter nån annan plattform som det går att importera befintliga bloggen till.
Nån som vet några bra?


2 kommentarer:

  1. Nouw kanske? Jag importerade hela min blogg dit när jag funderade på att byta portal.

    När jag bloggar från mobilen så använder jag aldrig appen, den suger! Jag använder Internet och gör inläggen som vanligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Testade från internet nu och det funkar :)

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨