onsdag 25 oktober 2017

Skitskalle!

Jag vill så himla mycket och har inte accepterat att min ärthjärna inte riktigt hänger med.
I morse kl 9 skulle jag vara på platsen där jag ska vara och komma in i eventuell arbetsträning osv igen.
For runt här på morgonen som en skållad råtta för att hinna med att fixa allt annat än det jag borde göra, och när klockan var 8 eller nåt så var jag totalt slut.

Så med skämskudden i handen så ringde jag och sa att jag kan inte komma, för jag måste försöka tagga ner och vila.

Svårt kanske för dom som inte vet hur jag har det att förstå hur minsta lilla förändring kan ställa till det för mig.

Det är väl lite så jag själv gör och kör på tills jag knakar ihop.

Tack och lov så var det inga problem att jag inte kunde komma idag, och jag fick ett tips på hur jag ska fixa detta med att komma iväg på morgonen, och det ska jag verkligen ta fasta på tills nästa gång jag ska dit och överhuvudtaget varje dag.



  I really hate you Hjärnspöke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨