fredag 20 oktober 2017

Fredag

Hej.
Idag ska jag iväg på ett möte som jag hoppas går bra.
Berättar mer om det sen.

I morse när jag betalade räkningarna så låg det med ett brev med senaste hyresavin. Dom ska höja hyrorna här igen - suck. Tycker inte det var längesen dom höjde.

Vi får nog ta och börja kolla upp andra alternativ till boende på allvar för det känns ju skapligt trist att betala så pass mycket i hyra.
Det skulle ju bli mycket billigare att ha ett litet hus kan jag tro.

Våran Higgoli är skiträdd för skatorna som brukar vara i rönnbärsträdet utanför oss, och i morse satt han helt förstelnad på detta vis jättelänge och glodde på dom.

Nehepp, nu ska jag ta och börja göra mig redo för en cykeltur snart.
Svinkallt ute, så jag måste leta fram ett par vantar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨