fredag 1 september 2017

Mascaran jag beställde.

Jag beställde ju en ny mascara som jag aldrig provat tidigare..
Igår skulle jag rensa bort gammalt smink från badrumsskåpet, och ersätta det med nytt jag handlat.
So far so good.

Jag brukar lägga nya make-up grejer i gamla glossyboxar för att veta vart jag har allt nya tills det är dags att använda sakerna, det går ju si så där eftersom jag glömmer bort sakerna.
Alltså, va fan?

Jag har ju beställt en sån tidigare, närmare bestämt i Mars i år.
Ok, nu har jag två, så bäst att prova och se om dom är nåt att ha.

Jag ska ta och kolla igenom mina boxar, det kommer ju bli jätteskoj för jag kommer nog hitta en hel del nytt som jag glömt bort.

Mvh
Klantarslet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨