måndag 18 september 2017

Måndag.

Klev upp som vanligt vid kl 5. Har packat om min trolley och tagit bort ett par plagg som jag vet att jag inte kommer att använda. Har bara handbagage och då får väskan väga max 10 kg sen får man ha en mindre väska också. Tror väskan väger max 8 kg, sen har jag handväskan med kamera, extra objektiv, plånbok och sånt.
Smidigt att bara ha handbagage för då slipper jag vänta vid rullbandet på min väska sen.

Jag är ju så klen i armarna så jag kommer att få problem att lyfta upp väskan i facket ovanför sätena. Får hoppas det finns nån snäll medresenär som hjälper mig med det.

Vi ska åka härifrån vid 15-tiden, så jag har gott om tid på mig att bli klar. Bara duscha och måla naglarna som är kvar.
Jag brukar fara runt i sista sekunden och stressa och inte veta vad jag ska ha på mig innan det är dags att åka (vart jag än ska), men denna gång har jag bestämt mig för flera dagar sen, så resekläderna hänger framme på en galge.
Känns jätteskönt att inte behöva stressa, för det ger sånt bakslag på mitt mående.

Flyget tar bara 4 timmar, men jag blir säkert rastlös om jag inte kan slumra till lite, så frågan är vad jag ska sysselsätta mig med på planet. Några tips? ✈✈✈

Fick nyss en väderrapport från Spanien och det ska bli ca 33 grader där idag 😎
 🌞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨