söndag 24 september 2017

Härliga dagar.

Hej. Mitt batteri i mobilen har bestämt sig för att gå i pension, så det går inte att ladda det fullt, och den lilla laddning den var emot tar slut i ett nafs. Har varit in på en butik och beställt ett nytt, men det kommer först på måndag eller tisdag så jag får traggla med detta så gott det går.
Dom skrattade och kallade min mobil för antik, och jag som är så nöjd med den. Ha, ha!

Det är härligt här. Varmt och skönt, god mat och lugnt och skönt. Ja, förutom när vi är inne i nån stad för där är ett helt annat tempo. Jag trivs bäst här ute på landet där jag hör fåglar kvittra, höns som kacklar, syrsor som spelar och ser hela stjärnhimlen på kvällen.

Att bo så här och kunna hoppa (nja, inte hoppa, ha ha) ner i poolen när man vill för att svalka sig är bara så härligt. Igår badade jag sista gången vid 18:30.

Idag tror jag vi ska iväg till ett ställe som jag verkligen ser fram emot. Hoppas kunna visa några bilder senare.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och lyssna på hönsen 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨