tisdag 22 augusti 2017

Läkarbesök

På förmiddagen idag åkte jag ner till sjukan på ett inbokat läkarbesök.
Jag är så tacksam att jag har en så bra läkare.
Alla prover som jag tog förra veckan såg bra ut, vilket alltid är skönt att höra.
Däremot så har hjärnan tagit "stryk" pga stress och annat som varit under en tid, vilket förklarar varför jag mår som jag gör.
Sämre minne, trött som jag vet inte vad, ljud och ljuskänslig och totalt orkeslös.
Men det ska förhoppningsvis börja gå åt rätt håll snart. 
🌞🌞🌞

Glatt överraskad blev jag också över att jag snart är uppe i frikort.

Fick mina recept förnyade så jag passade på att hämta ut en laddning medikament när jag ändå var nära ett apotek. Annars har det varit Micke som hämtat ut mediciner åt mig senaste tiden...och handlat och grejat då jag helt enkelt inte orkat.
Vilken klippa han är  💙


Nu ska jag sätta igång diskmaskinen och sen försöka vila en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨