onsdag 23 augusti 2017

IXXI Sublixime Anti-Ageing Absolute

För nåt tag sen fick jag med ett prov på denna när jag beställde saker från 
Den kändes helt underbar och jag vill ha en!
Det är bara priset som hindrat mig hittills. 470 kr för 30 ml!!
Men jag tror den är väldigt dryg, för det lilla provet jag fick räckte till två smörjningar i hela ansiktet+halsen.
Provet innehöll 0,5 ml.
Det är en ansiktsolja, men direkt jag hade smort in mig så kändes huden helt torr, inte alls oljig som en del ansiktsoljor tyvärr gör.

Det kliar i fingrarna att klicka hem en, men jag ska vänta lite med det, för det är annat som jag behöver handla framöver som är lite "viktigare", eller åtminstone nödvändigare just nu. 😇


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨