onsdag 12 juli 2017

Som på beställning

Fick en kallelse idag med posten till min läkare.
 Det är ett tag kvar tills jag ska dit, men det känns ändå bra att jag fått tid, eftersom jag själv inte orkar bry mig om att fixa det.

Fick sms av Micke nyss, dom har massor att göra på jobbet innan semestern så han måste jobba över idag. Ingen aning när han kommer hem och jag har heller ingen aning om vad jag ska hitta på för middag. Får kika igenom frysarna om jag hittar nåt för ner till affären kommer jag inte.

Sjukt trött som vanligt och katten har drygat sig hela dagen igen.
Just nu är han ute och jag ska se om jag lyckas blunda några minuter innan han ska in igen.


*5 minuter efter jag postade detta inlägg kom katten in, la sig på hallgolvet ett par minuter och började gapa och hoppa på dörren och skulle ut igen. Jag är sjukt trött på honom*

2 kommentarer:

  1. Varför stänger du inte porten så han inte kommer in i trapphuset?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har testat det, men då sitter han och gallskriker utanför porten, verkligen skriker. Det är ju pinsamt.

      Radera

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨