fredag 14 juli 2017

Fredag

Nu är det inte många timmar kvar tills Micke får semester, det är han verkligen värd. Så himla synd att det är sånt trist väder bara.
Vi har ju inga planer direkt, men små utflykter på cyklarna blir det nog.

Jag har just lagt mig och ska vila, sen ska jag plocka lite och kanske sätta igång en maskin med tvätt.

I helgen ska jag plocka fram pysselgrejer och göra en drömfångare som jag fått beställning på. En liten tjej som önskar sig en då otäcka drömmar besöker henne på nätterna.

Det ska bli skoj att pyssla vilket jag inte gjort på länge, och så har mitt lager av alla möjliga pysselgrejer växt under en tid och jag antar att jag kommer att hitta en hel del som jag glömt bort.

Nej, nu går ögonen i kors och katten sover så lika bra att hoppa på sömntåget innan det åker vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

✨🌺 Tack för din kommentar. Välkommen tillbaks 🌺 ✨